Eos - Evolution of smooth review

         Hello ! 
        Astăzi vorbim despre mult îndrăgitul Eos . Stiți voi...acel balsam de buze foarte discutat de blogger-ițe . De cel puțin un an de zile îl tot caut și abia așteptam să fie  disponibil și în magazine . Ei bine...așteptarea a luat sfarșit ! Luna trecută Eos a apărut în magazine , mai exact în Douglas. 
       Eu mi l-am achiziționat pe cel rosu , la prețul de 30 de lei , însa , dacă prindeți ceva reduceri îl puteți găsi și mai ieftin . 
       Știu că părerile sunt împărțite cu privire la acest produs , unele deținătoare nu au fost foarte încântate de acest balsamul de buze , dar mie chiar îmi place . Comparativ cu alte balsamuri de buze , diferența este simțitoare , buzele sunt mult mai hidratate după aplicare și are un gust plăcut , ușor dulceag  de summer fruit . Mi se pare că oferă și un oarecare volum .
       Ahhh...uitam să vă spun , descrierea oficială spune ca aceste produse sunt 95% organice .
      


Va las aici linkul site-ului oficial in caz ca vreti sa trageti un ochi http://evolutionofsmooth.com/ !
Stay flawless ! Kisses 💕

Comments

Popular Posts